Naar boven

Retourinformatie

Retourinformatie.


Retouren opsturen.

Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen in zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd gefrankeerd retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Om duidelijkheid te verschaffen voor onze klantenservice vragen wij u de zending te vergezellen van een kopie van de factuur, uw bank of gironummer en de reden van retour.


Retouren afgeven in de winkel.

U kunt er ook voor kiezen om uw retourproduct in 1 van de winkels af te geven. Om duidelijkheid te verschaffen voor onze klantenservice vragen wij u de zending te vergezellen van een kopie van de factuur, uw bank of gironummer en de reden van retour. We sturen dan uw retourzending met de interne post naar de klantenservice. Terugbetaling zal altijd per bank geschieden. Wanneer u zelf het product komt terug brengen in 1 van onze winkel dan betaalt u geen verzendkosten. Dan moet u wel het product voorzien van een kopie van uw factuur.


Defecten.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact opnemen met onze klantenservice via welcome@yourinkstation.nl